Garantieservice

Uw glucosewaarde meten, scannen of aflezen en daarmee onder controle houden, is voor u een dagelijks terugkerend ritueel. U wilt er daarom vast niet aan denken dat uw diabeteshulpmiddelen zoals de prik- of insulinepen, onverwachts defect raakt of gestolen wordt.


Om u in deze situatie zo snel en goed mogelijk te helpen, heeft Boeren Medical een garantieservice waar u gebruik van kunt maken. Kosteloos en volledig aangepast aan uw wensen.


Wat houdt de Garantieservice precies in?

Wanneer uw insulinepomp, PDM, transmitter, receiver, bloedglucosemeter, insulinepen of prikpen defect raakt of gestolen wordt, zorgen wij indien mogelijk direct voor vervanging. De eventuele kosten die hieruit voortvloeien kunt u terugvorderen bij uw verzekering of bij de fabrikant. Zelfs als dit aantoonbaar niet lukt, hoeft u zich over de financiƫle gevolgen geen zorgen te maken. In dat geval nemen wij, Boeren Medical, de kosten voor onze rekening. Ook in dat geval hoeft u dus niets te betalen.


Hoe werkt de Boeren Medical Garantieservice?

Heel eenvoudig. Bij defect of diefstal belt u direct naar het gratis telefoonnummer van Boeren Medical +31 800 099 6640. We zijn voor noodgevallen 24 uur per dag bereikbaar. Onze klantadviseur zorgt ervoor dat u, wanneer nodig, nog dezelfde dag een vervangend hulpmiddel ontvangt. Indien het een insulinepomp of PDM betreft, dan verwijzen we u door naar de desbetreffende fabrikant die u vervolgens voorziet van een vervangend hulpmiddel. De kosten hiervan zijn voor ons.


Wanneer geldt de Boeren Medical Garantieservice?

Onze garantieservice is van kracht vanaf het moment dat u uw diabeteshulpmiddelen bij ons bestelt. Wanneer u dit minimaal een half jaar blijft doen, geldt deze service automatisch ook voor uw insulinepomp, PDM, transmitter en receiver.


Welke voorwaarden gelden er?

De voorwaarden voor de Boeren Medical Garantieservice zijn opgenomen in onze algemene voorwaarden.


Heeft u vragen? Neem in dat geval contact op met onze Klantenservice via +31 800 099 6640 (gratis) .